Het is nu 21 okt 2018, 22:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Kachel
BerichtGeplaatst: 22 maart 2010, 14:53 
Topwoofer

Wat ik mis in deze welles-nietes discussie, is het aspect veiligheid. Ik mag dan een pyromaan zijn, maar ik wil absoluut niet dat of de toren, of het interieur, of mensen vlam vatten.
Ik ben voor het idee om goedkoper te stoken, maar ik vind ook dat dit niet ten koste mag gaan van veiligheid en comfort.

Ik ga er niet bij zijn donderdag, maar ik zou het fijn vinden als het puntje veiligheid uitgebreid besproken wordt en met FEITEN onderbouwd wordt. Als dit niet gebeurd, stem ik via mijn machtiging TEGEN het stoken op hout.

τούτου μὲν τοῦ ἀνθρώπου ἐγὼ σοφώτερός εἰμι· κινδυνεύει μὲν γὰρ ἡμῶν οὐδέτερος οὐδὲν καλὸν κἀγαθὸν εἰδέναι, ἀλλ᾽ οὗτος μὲν οἴεταί τι εἰδέναι οὐκ εἰδώς, ἐγὼ δέ, ὥσπερ οὖν οὐκ οἶδα, οὐδὲ οἴομαι· ἔοικα γοῦν τούτου γε σμικρῷ τινι αὐτῷ τούτῳ σοφώτερος εἶναι, ὅτι ἃ μὴ οἶδα οὐδὲ οἴομαι εἰδέναι.

Profiel  

Berichttitel: Re: Kachel
BerichtGeplaatst: 24 maart 2010, 16:06 

persoon in kwestie wist het niet meer wel dat er inderdaad een bepaalde verhouding was

hierbij een plaatje van de oude kachel, het was de enige die ik kon vinden, en hij is jammer genoeg niet al te duidelijk, maar het is wel duidelijk hoe groot die is ( kijk maar naar de bakstenen in de muur)

Bijlagen:
kachel.jpg
kachel.jpg [ 237.87 KiB | 3749 keer bekeken ]

Laatst bijgewerkt door Jorne op 24 maart 2010, 21:09, in totaal 1 keer bewerkt.
plaatje ietsjes kleiner gemaakt. we hoeven geen A4 wit te zien.
 Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur