Het is nu 18 jan 2021, 02:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16 sep 2009, 15:32 

Het was zeker een knallend weekend! Upload allemaal je foto's in het Fotoalbum (dit kan als je ingelogged bent op het forum)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2009, 08:29 
Topwoofer

natuurlijk kan er altijd een kmt geregeld worden voor mensen die daar expliciet om vragen :P

en ik meld me hierbij onder een klein voorbehoud aan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2009, 10:01 

Het EJW is in zekere zin een KMT (KennisMakingsTijd). Als we het over ontgroeningen hebben dan ga je pas praten over mensen wegpesten in de eerste paar weken. Die ontgroening laten we lekker aan Marcel over in zn BDSM kelder, want als je eenmaal zoiets instelt dan moeten de mensen die ontgroend zijn, juist volgend jaar weer de nieuwe pakken. Dus lekker underground houden die ontgroeningen bij DZ.

Een kampdoop, doen ze dat bij de Christelijke Jongeren dagen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2009, 10:26 
Topwoofer

xD wat een serieuze reactie op iets wat ik totaal niet meende xD

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2009, 10:28 

mensen zijn helemaal niet groen ( wellicht over een paar miljoen jaar) dus ontgroenen kan helemaal niet, je kunt wel groene ideeën hebben en als je dan ontgroent bent ben je ineens tegen al je ideeën die je ooit had

ik mis nog de zin dat als je wel ideeën hebt om lid te worden maar niet mee kan dat dat alleen heel jammer is maar verder geen gevolgen heeft

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2009, 11:12 

lilian schreef:
mensen zijn helemaal niet groen ( wellicht over een paar miljoen jaar) dus ontgroenen kan helemaal niet, je kunt wel groene ideeën hebben en als je dan ontgroent bent ben je ineens tegen al je ideeën die je ooit had

Dus eigenlijk is dus ontgroenen vega's dwingen vlees te eten. JAH! laten we dat invoeren!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2009, 14:46 

Maar dat heeft als gevolg dat je als niet vega dan dus geen vlees mag eten omdat je eerst niet tegen het idee van vleeseten was. Dus Robin en Jacob: vanavond 14 vega's en 6 niet vega's om het uit te proberen :P (je moet niet bij mij zijn als je ook maar enige vorm van commentaar krijgt van wie dan ook :P)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 sep 2009, 15:05 

Marjon schreef:
Maar dat heeft als gevolg dat je als niet vega dan dus geen vlees mag eten omdat je eerst niet tegen het idee van vleeseten was. Dus Robin en Jacob: vanavond 14 vega's en 6 niet vega's om het uit te proberen :P (je moet niet bij mij zijn als je ook maar enige vorm van commentaar krijgt van wie dan ook :P)

Zie ik zo bleek, euh, groen? :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009, 10:49 
Mister Veto

Even een 'roostertechnisch' vraagstuk; aangezien het vrijdag om 6 uur al begint moet ik misschien direct door van Bouwkunde naar jullie. (Van knutselen aan m'n maquette naar knutselen aan m'n tent dus. [Moet wel even op tijd een tent gaan opsnorren...])
Dussss, kan ik mijn 'schoolspulletjes' ergens veilig dumpen voor het weekend? (Want ik betwijfel of ik nog tijd heb om tussendoor naar Haarlem te gaan om m'n spullen daar achter te laten en ik betwijfel het al helemaal of ik vóór vrijdag eindelijk een campusaart heb zodat ik een kluisje kan gebruiken om m'n spullen in te doen... >_>)

Met 'veilig ergens dumpen' bedoel ik overigens dat ik alles heel weer terugkrijg op de manier zoals ik het heb achtergelaten. (Dus niet dat ik het uit het water moet vissen of dat m'n spullen verkoold zijn enzo. xD)

Over ontgroenen; dat is wanneer je grasvlekken uit je kleren gaat wassen. (Maar dat vind waarschijnlijk pas ná dit weekend plaats gok ik. =P)
Je kan ook een omgekeerde ontgroening doen natuurlijk: dat de eerstejaars de ouderejaars wegpesten, maar ik denk niet dat de vereniging daar gezelliger van word. (Maar waarschijnlijk weet ik zo een paar mensen weg te pesten als ik wee rover m'n fiets ga beginnen. =P [Gemeen he? xD])

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009, 11:10 

Hoi Jelmer,

Natuurlijk kan je je spullen op de toren dumpen. Je kan er voor kiezen om ze donderdag al mee te nemen of je moet regelen dat er vrijdag iemand is die even open kan doen. Alle zwervers weten hoe ze aan de sleutel kunnen komen en op het moment dat jij lid wordt krijg je het ook te horen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009, 11:47 
Mister Veto

Dan zal ik donderdag proberen iemand te regelen die vrijdag voor me open wil doen (aangezien ik de meeste spullen die ik tijdens het weekend niet voor het kamperen e.d. nodig heb vrijdag nog wel nodig heb. [Maar, misschien kan ik het vrijdag zo regelen dat ik vroeg weg kan en tussendoor nog even de trein naar huis kan pakken, dat zou denk ik handiger zijn; zal zien wat ik kan regelen.])

Bedankt voor het snelle antwoord in ieder geval, en, nog maar een vraag die mij nu te binnen schiet, waar wordt vrijdag verzameld enzo? (Of komt daar nog een mailtje over o.i.d.? [Ik weet dat Nils-Eric graag ook deze dingen wil weten, en wel voor donderdag, anders kan hij het niet mee rop tijd regelen, maar dat even tussendoor.])

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009, 12:05 
Topwoofer

Dingen als laptops enzo zou ik niet het hele weekend op de toren laten, ivm ratten, luchtvochtigheid en t feit dat eigenlijk iedereen er in kan. Als je geen kans hebt om je laptop/sieraden/andere dure en/of kwetsbare spullen naar huis te brengen tussen je laatste college en kamp, lijkt het mij verstandig dat je even iemand met een kamer in delft regelt dat je daar wat spullen kunt droppen. Ik ga iig na mn college (half 6 afgelopen) nog snel even langs mijn kamer om mn projectspullen om te wisselen voor kampzooi, dus als mensen behoefte hebben aan storage, kunnen die even met me mee fietsen (ik woon ong. 5 minuten lopen van Delft CS, tegenover de Zaak).

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 sep 2009, 13:26 
Mister Veto

Hmm, dat is wel het slimste/beste idee denk ik ja.
Ik ga nog even kijken of ik zelf op de een of andere manier slimme storage kan regelen (ik hoop nog steeds op een campuskaart, maar misschien kan iemand anders uit mijn werkgroep me voorzien van een kluisje voor het weekend) en als dat niet lukt val ik donderdag gewoon wat random mensen lastig (of jou =P)
Een voordeel voor mij is dat ik ontwerpgroep heb, dus in principe zit ik niet tot een vaste tijd vast op m'n faculteit; ik hoop op tijd weg te kunnen vluchten.

P.S. Ja, ik heb geen zin in de opdracht die ik moet maken, dus ik open te vaak m'n internetbrowser om even wat tijd te verspillen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur