Het is nu 10 apr 2021, 23:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Raadsvuur 25-03-2010
BerichtGeplaatst: 16 maart 2010, 12:06 

Deze donderdag zullen wij weer een raadsvuur houden om wat administratieve en hoofdpijnpuntjes te bespreken. Bijvoorbeeld het onderwerp kachel zullen we behandelen. Iedereen die daar wat over te melden heeft kan het vast kwijt in het onderwerp op het forum hierover. Graag willen wij ook concrete cijfers, zoals prijzen van offertes.
Agenda staat hier en notulen van vorig raadsvuur hier.

Bijlagen:
10-03-25 Agenda raadsvuur 25-03-2010.pdf [154.81 KiB]
520 keer gedownload
 Profiel  

Berichttitel: Re: Raadsvuur 25-03-2010
BerichtGeplaatst: 16 maart 2010, 21:58 

Hoi,

Waar is de tijd gebleven dat raadsvuren minstens twee weken van tevoren aangekondigd moeten worden?

Hierbij kan ik ook mooi van de gelegenheid gebruik maken om af te melden.

Groeten,

Frits

Profiel  

BerichtGeplaatst: 16 maart 2010, 22:44 

In de statuten, welke in het belangrijke dingen boekje staan, staat dat het een maand van te voren aangekondigd moet worden. Dit is gebeurd bij de wekelijkse mededelingen op 25-02-2010, zoals te lezen valt op het forum Wekelijkse mededelingen 25-02-2010.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 maart 2010, 00:24 
Topwoofer

Ik ga er zeer waarschijnlijk weer niet bij zijn. Ik zal mijn machtiging asap regelen met iemand.

τούτου μὲν τοῦ ἀνθρώπου ἐγὼ σοφώτερός εἰμι· κινδυνεύει μὲν γὰρ ἡμῶν οὐδέτερος οὐδὲν καλὸν κἀγαθὸν εἰδέναι, ἀλλ᾽ οὗτος μὲν οἴεταί τι εἰδέναι οὐκ εἰδώς, ἐγὼ δέ, ὥσπερ οὖν οὐκ οἶδα, οὐδὲ οἴομαι· ἔοικα γοῦν τούτου γε σμικρῷ τινι αὐτῷ τούτῳ σοφώτερος εἶναι, ὅτι ἃ μὴ οἶδα οὐδὲ οἴομαι εἰδέναι.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 maart 2010, 12:17 
Oude Bal

Uiteraard moet ik het als oud-lid niet lezen en me er zeker niet mee bemoeien, maar naar aanleiding van de VWTTK-puntjes in de notulen van 14 januari:

Hyves:
* Een paar foto's en een leuk tekstje kan uiteraard geen kwaad. Het is toch vooral een middelbarescholierenplek en dat is wel een belangrijke doelgroep om bij te werven...
* Verder ben ik het wel enigszins met Maarten eens. Of het op andere openbare fotosites overigens veel beter gesteld is met onvindbaarheid op zoekmachines betwijfel ik overigens.
* Op zich vind ik het niet erg om de Hyvedinges over te dragen (ik doe er nauwelijks wat mee, maar dat hoeft ook niet wat er gebeurt ook nauwelijks wat mee; ik vind het ook niet erg om beheerder te blijven of er extra beheerders aan toe te voegen). Het ging me er toentertijd vooral om dat er eentje was.
* Ik heb ook een "reünisten" groep op LinkedIn. Dat wil ik graag blijven doen.
* Er is voor zover ik weet niets DZ-achtigs op Farmvillebook.
* Ik heet Meijdam met een e. Het is een beetje raar, maar zo is het nu eenmaal...

Reünie: Erelid:
* Goed idee!

Reünie: Kado
* De traditie was (voor zover ik weet) dat om de 25 jaar wat groots gegeven werd. In 1970 was dat de plattegrond en in 1995 de fietsenbank. Het volgende nieuwe grote ding staat pas op het programma voor de reünie van 2020. Wat echter wel bij zo'n soort kado hoort is het enigszins in bruikbare/goede staat houden van het gegevene. Op werkweekend werd er vaak onderhoud aan gepleegd (fietsenbank opnieuw in de Hammerite). De nieuwe plattegrond in 2005 heb ik altijd als een uitgebreide update van het kado van 1970 gezien. Als voorzitter van de toenmalige reüniecommissie weet ik zeker dat we in 2000 geen kado aan Ada's Hoeve hebben gegeven. Maar laat je hierdoor niet demotiveren iets moois te maken!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 maart 2010, 21:33 

En de eerste versie van de notulen.

Bijlagen:
10-03-25 Notulen raadsvuur 25 maart 2010 v1.pdf [48.17 KiB]
609 keer gedownload
 Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 10:40 

handige toevoegingen:

7) Rondje langs de commissies:
Commissaris keuken:
Marjon: Nieuwe theedoeken gekocht

Ellen heeft, doordat de verhuur vaak hun theedoeken laten liggen, stapels theedoeken, je kunt hier af en toe vragen of je er weer een paar mag hebben ( drogen ook beter af als/dan nieuwe exemplaren)

8 ) De kachel

financiering: als blijkt dat er veel geld nodig is( en het is niet aanwezig) voor een nieuwe kachel, dan zou je kunnen vragen aan de kruithuisstichting of zei een 10-jarige lening willen geven, dit is ook gedaan met de vorige kachel en volgens mij ook met de geiser

vergeet geen stenen vloer aan te leggen onder de kachel

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 maart 2010, 14:00 

is er contact geweest met monumentenzorg over de houtkachel. Zover mijn kennis reikt is niet alleen een gat in de muur maar ook brandveiligheid voor hen een punt.

Ik sta positief tegenover een houtkachel, het stamhuis van scouting Assendelft, de Kruitkamer, heeft er ook een, en dat is reuze leuk.

Wordt het een dicht houtkachel of een open haard?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur